2024-03-27T13:09:44+02:00
2024-03-27T13:24:36+02:00
אספקת המוצרים, משלוחים, ביטולים, החלפות/החזרות
מיקום:
- החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
- הזמנות בתחומי מדינת ישראל.
- במידה והלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה, האחריות הבלעדית להשארת המוצרים ליד הדלת או אצל שכן כאמור לעיל תחול על הלקוח.
- אספקת ההזמנה תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים; ישנם נגישות סבירה למקום ההזמנה, האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו האיזור, אם מדובר בארגון/מוסד/קיבוץ/יישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין להם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
זמני אספקה:
1. בין 2-7 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית.
2. איסוף עצמי מכתובת האתר בתיאום מראש בלבד ללא עלות.
- החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
- כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.
- שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.
- זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
- במידה והלקוח לא יהיה נוכח בבית בעת הגעת השליח בשעה שתואמה מראש, ההזמנה תישלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים ע"י הלקוח.
דמי משלוח:
- דמי המשלוח במשלוח מסוג "רשום רגיל" אינם כלולים במחיר המוצר, אם ברצונו של הלקוח לשדרג את סוג המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד עגלת הקניות" שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.
- במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
- הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.
- מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
החלפת מוצר:
- החלפת מוצר באמצעות חשבונית תוך 14 ימים בלבד מתאריך אספקת המשלוח. החזר כספי יינתן כחוק לפי אמצעי התשלום בו הלקוח שילם. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה לפי הנמוך מבינהם.
- הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
- החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה.
ביטול הזמנה:
- ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה* בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
- ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.
- במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
- אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
- מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח.
- החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
- נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
- במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
- לא ניתן לקבל החזר כספי/ שובר זיכוי לרכישה באתר ו/או זיכוי לרכישה בחנות שלא שולמה בגינו תמורה כספית כגון מתנה (הגרלה/ קודי קופון)
- לא יתאפשר ביטול או שינוי של הזמנת מוצרים שיוצרו ו/או עוצבו במיוחד עבור הלקוח ע"פ דרישות ו/או מידות מיוחדות, הלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו בהתאם לחוק הגנת הצרכן "התשמ"א 1981"
- במקרה שהחזר/שינוי/ביטול נעשו עקב פגם במוצר האחריות לאיסוף/ החלםת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר תחול על האתר.
- מוצר שהוגדר כפגום ע"י הלקוח, ייבדק ע"י האתר במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר יימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה משימוש אינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לדמי משלוח פעם נוספת. האמור בתקנון ובסעיף זה כפוף להוראות חוק להגנת הצרכן התשמ"א 1981.
- במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
- *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights